۱۳۸۹ تیر ۱۷, پنجشنبه

پسران رباط کریم

از همهچی این وبلاگ خوشم میاد از اسمش از جسارت نویسنده از حقانیت و سادگی مطالب  و همچنین از بی پروا بودن نویسنده.
در پست قبلی که این دوست خوبم نوشته بود:
بچه ها من بالاخره اوني رو كه مي خواستم پيدا كردم اما گي نيست اما قبول كرد همو ببينيم رفتم خونش خيلي پسر خوبيه اما نمي دونم چرا منو خوب درك نمي كنه و ازم خجالت مي كشيد اما تو همون ديدار اول ازم  سكس خواست خيلي هم زود ارضا شد اما گفت چون پرورش اندام كار ميكنم نمي تونم باهات باشم الان كه يه روز گذشته جواب تلمو نميده اس م اس هم جواب نميده من واقعا دوسش دارم  چيكار بايد انجام بدم كمكم كنيد نمي خوام از دستش بدم راهنماييم كنيد اگه كسي ميدونه چيكار بايد كنم كمكم كنه ممنون ميشم دوستان يه راهي جلو پام بذاريد اولش بهم گفت بعضي وقتا مي توني بياي اينجا اما حالا جواب نمي ده چيكار كنم ؟

همه اعتراض کردیم از اینکه چرا چنین کرده ودوباره بحث فرق بین همجنسگرایی وهمجنسبازی مطرح شد.ولی در موقعیتی که همه ما داریم واز حداقل امکانات هم برخوردار نیستیم اگر چنین موقعیتی پیش بیاد چند نفر حاضر می شویم چنین کاری را انجام ندیم.البته من چنین کاری رو تایید نمی کنم بیاید با خودمون صادق باشیم.

۲ نظر:

  1. راست میگی!
    شاید خیلی از ما همجنسگراها از جمله خود من بارها و بارها عاشق دگرجنسگراها شدیم و ای بسا خواهیم شد! ولی همونطور که توی وبلاگم نوشتم باید قبول کنیم که دگرجنسگراها هم مثل ما نمیتونن خودشونو عوض کنن و این به این معنیه که سؤال دوستمون (پسران رباط کریم) محلی از اعراب ندارد.
    این یه واقعیت تلخه ولی چه میشه کرد؟! واقعیته دیگه...
    بهتره ما همگی بریم دنبال یه عشق از جنس خودمون
    بنظرم سخته ولی میشه!
    مشکل اینه که هرجا نگاه می‌کنی دگرجنسگرا هستن و تا بفهمی که مثلاً اونی که عاشقش شدی همجنسگرا هست یا نه کار از دستت در رفته و طف دلتو برده!
    بازم میگم که سخته ولی میشه!

    پاسخحذف
  2. منم با حسین موافقم

    پاسخحذف