۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

زیباترین سخنانه عاشقانه

دلم برای کسی تنگ است که اينجا می‌آيد ودست ‌نوشته‌هايم را می‌خواند . کسی که تنها ردپايش یک " غریبه ........" است و بس. کسی که او را "....................." می‌نامم.
دلم برای او تنگ است که خدا به اندازه وسعتِ چشم‌های دريائيش باران می‌بارد. برای او که دست‌هايم در دست‌هايش جوانه زد. برای او که عشق را به من بخشيد.

زیباترین سخنانه عاشقانه

عشق مثل آب میمونه.....که میتونی توی دستت قایمش کنی..
آخرش یه روز دستت رو باز میکنی میبینی نیست...
قطره قطره چکیده بی انکه بفهمی.. اما دستت پر از خاطره است

زیباترین سخنانه عاشقانه

دقايقي تو زندگيت هست که دلت براي کسي اونقدر تنگ ميشه که دلت ميخواد اونو از تو رويات بيرون بکشي و توي دنياي واقعي با تمام وجوت بغلش کنی

زیباترین سخنانه عاشقانه

یکی ادعّا داره از همه بهتر میفهمه ، ولی وقتی نگاش میکنی یک جفت گوش مخملی میبینی !!یکی ادعّا داره مهربونتر از اون پیدا نمیشه ، اما کسی تا حالا نتونسته از حرفهاش ناراحت نشه !!یکی دوست داره آزاد باشه ، ولی تختش رو بین دو دیوار محصور میکنه و فقط از یک طرف آزاده !!!یکی میگه عاشق طلوع آفتابه ، اما تا لنگ ظهر خوابه !!یکی ادعّای عاشق بودن میکنه ، ولی جون عشقش رو به لبش میرسونه !!یکی خودش رو بافرهنگ و آداب دان میدونه ، اما مسخره کردن دیگران از کارهای روزمرّه اونه !یکی عاشق بارونه ، ولی وقتی بارون میاد گوشهاشو میگیره تا صدای بارون رو نشنوه !یکی ادعّا داره خیلی باهوشه ، اما توی خواب خرگوشیه !!یکی ادعّا میکنه صورت زیبایی داره ، ولی خبر نداره سیرت زشتش رسواش کرده !یکی ادعّا میکنه آدم منطقی هست ، اما حرفت به دو تا نرسیده از کوره در میره !!یکی ادعّا داره آدم صادقی هست ، ولی دروغهاش روی چوپان دروغگو رو سفید کرده !یکی ادعای دوستی داره ، اما از صد تا دشمن هم بدتره !!یکی هم میگه ادعّایی نداره ، ولی پرمدعّاترین آدمه

کلاس درس

وقتی در کلاس باز شد و دیدمش از خوشحالی داشتم دیوونه می شدم.هر جوری بود تا اخر کلاس صبر کردم و وقتی زنگ خورد رفتم
پیشش و سلام کردم و گفتم دیر اومدی خندید گفت حالا که پیشت هستم بیا بریم تو حیاط .دو تایی رفتیم بیرون و گفت همینجا وایستا
تا من بیام .بهد از 5 دقبقه اومد دیدم از بوفه برام کلوچه و نوشابه خریده رفتیم یک گوشه حیاط وبا مشغول خوردن شدیم و همش
جوک می گفت و می خندید و می گفت خیلی منو دوست داره و ازم خواست از این به بعد دوست صمیمی باشیم.و چقدر هم صمیمی شدیم
برای این صمیمیت چه تاوانی پس دادم.

پیش بینی فاتح جام جهانی با کمک سیستم امتیاز دهی Elo

حدود ۶ روز از بازی ها جام جهانی می گذرد و تیم ها مشغول بازی های گروهی هستند. از وو وو زلاها و دود کردن مغز پرنده در آفریقا به مناسبت جام جهانی و سطح کمی و کیفی بازی ها که بگذریم، پیش بینی همیشه لذت خاصی دارد آن هم پیش بینی بازی های جام جهانی. اما سیستم امتیازدهی Elo می گوید که می تواند حدس بزند شانس چه تیم هایی برای قهرمانی در این جام بیشتر است.
سیستم امتیاز دهی Elo از شطرنج منشا گرفته است. این سیستم توسط Arpad Elo، فیزیکدان و استاد شطرنج مجاری در سال ۱۹۶۰ برای جایگزینی با سیستم امتیاز دهی Harkness که در بعضی مواقع امتیازات اشتباه میداد، گسترش داده شد. ایده ی پشت این سیستم امتیاز دهی، آن مهارتی ست که از بردها، باخت ها و تساوی ها استنتاج می شود. اگر بازیکنی بر یک رقیب با رتبه بندی بالاتر برتری یابد، صاحب امتیاز بالاتری خواهد شد.
سیستم امتیازدهی اولیه Elo زمانی طراحی شده بود که قدرت محاسبات محدود بودند. بنابراین این استاد شطرنج مجاری، فرضیات ساده ایی را در نظر گرفت. او فرض کرد، بازیکنان شطرنج می توانند روزهای خوب و روزهای بدی داشته باشند و کارایی شان به طور عادی توزیع شده، است.
برای اینکه این سیستم برای فوتبال کاربرد داشته باشد، به سیستم امتیاز دهی اصلی Elo تنظیماتی اعمال شد. مثلا، امکانی برای نوع بازی ها اضافه شده بود. بدین معنی که قاعدتا برد در جام جهانی با ارزش تر از برد در یک بازی دوستانه است. تنظیمی هم برای مزیت بازی های خانگی صورت گرفته بود. بنابراین برد در خانه حریف از اعتبار بالاتری برخوردار است.
اما ببینیم که این سیستم امتیازدهی چه شانسی برای تیم های حاضر در جام جهانی قایل شده است. امتیاز هر تیم را هم می توانید در کنار نام تیم ببینید.
جالب است بدانید که، سیستم امتیاز دهی Elo، کره جنوبی را شانس سیزدهم (از ۳۲ تیم) و شیلی را شانس دهم برای قهرمانی در جام جهانی می داند.
- قاعدتا رتبه ها به مرور زمان جابجا می شوند. اطلاعات به روز شده را می توانید از صفحه ی خانگی سیستم امتیاز دهی Elo دریافت کنید

نظر سنجی

نمی دونم چرا در مورد اشپزی می نویسم به من اعتراض می کنید افراد زیادی هستند که غیر از نیمرو درست کردن کار دیگه ای بلد
نیستند.و من تمام سعی ام در متنوع بودن مطالب است نه از روی کمبود  مطلب.

کباب دیگی

مواد لازم:
           گوشت چرخ کرده        300 گرم
          پیاز                               2عدد
         نمک و فلفل                  به مقدار لازم
گوشت و پیاز رنده شده را با نمک و فلفل مخلوط می کنیم و خوب مالش می دهیم بعد ان را به چند قسمت کوچک تقسیم می کنیم و به
صورت کتلت پهن می کنیم ودر تابهای که روغن داغ دارد قرار می دهیم.با طلایی شدن یک طرف انها را پشت و رو می کنیم تا طرف دیگر هم بپزد.
       

فنگ شویی چیست؟

                                                                        باد و اب
ترجمه لغوی فنگ شویی باد و اب است و مفهوم ان این است که هر انچه در پیرامون ماست از انرژی فعال به وجود امده است.حتی
اشیای بی جان مانند صندلی و میز یا ساختمان دارای انرژی سیال هستند.فنگ شویی هنر و علم زندگی متعادل و هماهنگ بین انسان
و طببعت پیرامون اوست و مبدا ان در تعالیم تائوئیسم نهفته است.
فنگ شویی به نظامی از قوانین کهن چین تعلق دارد.از هزاران سال پیش چینی ها خانه های خود را به کمک ان{مکانی برای خوشبختی} می ساختند و می اراستند.
در سالیان اخیر فنگ شویی در دنیای غرب شناخته شده است.هم اکنون تعداد زیادی از مردم در امریکاو استرالیا و کشورهای اروپایی
در ساخت و طراحی داخلی منازل خود از تعلیمات هارمونیک چینی بهره می گیرند.در غرب عمدتا چهار سبک فنگ شویی مورد استفاده قرار می گیرد.
                            1-سبک ستارگان دنباله دار
                           2-سبک جهات هشتگانه
                           3-سبک خانه های هشتگانه
به غیر از سبک اول در بقیه سبک ها اعتقاد بر این است که جریان انرژی منطبق با عقربه و جهات قطب نما در ساختمان هاوخانه ها و اتاقها در حرکت است.

فنگ شویی

مقدمه :
اگر به فنگ شویی علاقمندید ولی تاکنون در خانه یا اپارتمان خود از این روش کهن چینی استفاده نکرده اید از امروز با من همراه شوید.هدف فنگ شویی رساندن شما به انرژی مطلوب پیرامونتان است.انتظار نداشته باشید که فنگ شویی مشکلات شما را بلافاصله
حل کند.فنگ شویی کمک می کند تا مشکلات موجود را بشناسید و راه حل هایی برای ان ها بیابید

فکری تازه

از اونجایی که تلاش من بر اینه که بتونم وبلاگی رنگارنگ و پر محتوا داشته باشم و کمکی کرده باشم برای بهتر زیستن وبهتر فکر کردن.برای همین می خوام از علم فنگ شویی صحبت کنم چون در زندگی من اثر بسیار خوبی داشته است.