۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

زیباترین سخنانه عاشقانه

عشق نمي پرسه تو کي هستي؟ عشق فقط ميگه: تو ماله مني . عشق نمي پرسه اهل کجايي؟ فقط ميگه: توي قلب من زندگي مي کني .عشق نمي پرسه چه کار مي کني؟ فقط ميگه: باعث مي شي قلب من به ضربان بيفته . عشق نمي پرسه چرا دور هستي؟ فقط ميگه: هميشه با مني . عشق نمي پرسه دوستم داري؟ فقط ميگه: دوستت دارم
نمی دونم چرا ادمی با احساسات من باید اینطور طلسم بشه.درون یک چاه عمیقی قرار بگیره که دست هیچکسی بهش نرسه از وقتی چشم باز کردم همین ادم با همین احساس بودم.خیلی ضربه خوردم. خیلی تنهام .دنبال ادمی هستم که به افکارم احترام بزاره و منو دوست داشته باشه از موقعی که چشم باز کردم   پ........ دومین حرف الفبای فارسی و انگلیسی بوده و از دنیا هم برم همیم طور خواهم بود از خودم هم خجالت نمی کشم من همینم. دست به خودسانسوری هم نمی زنم.دارای ایدئولوژی مشخصی هستم.دنیای من خلاصه شده در عشق و صداقت و فهمیدن.
ایا انتظار زیادی دارم؟
ایا توقع من زیاده؟
تورو خدا یکی به من بگه اشکال کار من در کجاست؟

جوابیه

حسین عزیزم وقتی از همه چیز خسته ای. دروغ گفتن دردی رو دوا نمی کنه.بلکه دردت رو زیاد می کنه.
یوسف مهربانم نوشتن باعث سبکی می شه .ولی درد رو از بین نمی بره.
من از شما دوستان هم جنس و هم تفکرم انتظار بیشتری دارم.خواهش می کنم منو درک کنید نه اینکه به دردم اضافه کنید.

گفتگوی اینترنتی

زن: لباسی رو که صبح بهت گفتم خریدی؟

شوهر: Bad command or File name.

زن: ولی من صبح بهت تاکید کرده بودم!

شوهر: Syntax Error, Abort, Retry, Cancel.

زن: خوب حقوقتو چیکار کردی؟

شوهر: File in Use, Read only, Try after some Time.

زن: پس حداقل کارت عابر بانکتو بده به من.

شوهر: Sharing Violation, Access Denied.

زن: می دونی، ازدواج با تو واقعا یک تصمیم اشتباه بود.

شوهر: Data Type Mismatch.

زن: تو یک موجود بدرد نخور هستی.

شوهر: By Default.

زن: پس حداقل بیا بریم بیرون یه چیزی بخوریم.

شوهر: Hard Disk Full.

زن: ببینم میتونی بگی نقش من تو زندگی تو چیه؟

شوهر: Unknown Virus Detected.

زن: خب مادرم چی؟

شوهر: Unrecoverable Error.

زن: و رابطه تو با رئیست؟

شوهر: The only User with Write Permission.

زن: تو اصلا منو بیشتر دوست داری یا کامپیوترتو؟

شوهر: Too Many Parameters.

زن: خوب پس منم میرم خونه بابام.

شوهر: Program Performed Illegal Operation, It will be Closed.

زن: خوب گوشاتو بازکن، من دیگه بر نمیگردم!

شوهر: Close all Programs and Logout for another User.

زن: می دونی، صحبت کردن باتو فایده نداره، من رفتم

شوهر: Its now Safe to Turn off your Computer


مدل مو را وزارت ارشاد تاييد مي‌كند

جمهوري اسلامي , اين بار با روشي جديد مدل موي مردان ايراني را هدف قرار داده است. اين طرح جديد كه دانشگاه تهران نيز در آن مشاركت داشته است نقشه راهي براي آرايشگران سراسر كشور است تا بر اساس آن شهروندان مدل موي خود را انتخاب كنند. در اين ارتباط جشنواره اي هم برگزار خواهد شد.
ايلنا نوشت، دبير جشنواره حجاب و عفاف و تجليل از زنان كارآفرين نمونه گفت كه در اين جشنواره قرار است براي نخستين بار از ۶۰۰ نفر از آرايشگران نمونه كه در راستاي فرهنگ حجاب و عفاف مثبت عمل كرده‌اند و از طرف اتحاديه صنفي آرايشگران به جشنواره معرفي شده‌اند، تجليل شود. ژاله خدايار، رئيس جشنواره حجاب و عفاف و تجليل از زنان كار آفرين  نيز گفت كه مدل‌هاي موي طراحي شده در اين جشنواره به‌زودي در يك ژورنال منتشر مي‌شود.
رئيس جشنواره عفاف و حجاب و تجليل از زنان كارآفرين نمونه ادامه داد: «ما مدل‌هاي موي طراحي شده خود را به وزارت ارشاد ارائه كرديم و وزارت ارشاد نيز آنها را مورد تاييد قرار داد. تاييد وزارت ارشاد به منزله اين است كه ما مي‌توانيم از اين مدل‌هاي مو ژورنال منتشر كنيم. در اين مدل‌ها ما به‌دنبال عقب‌گرد نيستيم بلكه تلاش كرده‌ايم با حفظ سنت و رعايت قوانين جامعه و فرهنگ ايراني جديدترين مدل‌هاي مو را طراحي كنيم و به اين ترتيب با تهاجم فرهنگي غرب مقابله كنيم.»
در اين ارتباط قرار است همزمان با روز عفاف و حجاب(بیستم تیرماه) همایش معرفی زنان کارآفرینان نمونه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شود. در اطلاعیه ستاد برگزاری جشنواره روز عفاف و حجاب آمده است: «با توجه به اینکه نقش آرایش‌گران در اجرای عفاف و حجاب در جامعه می‌تواند نقش موثری باشد، به منظور ترویج فرهنگ اسلامی و گرامیداشت روز عفاف و حجاب موسسه فرهنگی متین رویان با همکاری دانشگاه تهران و مراکز فرهنگی از سراسر ایران و مراکز آموزشی برای تغییر نگرش فرهنگ زیبایی با الگوهای اسلامی و ایرانی و ترویج آن بین خانواده‌ها به ویژه جوانان این مرز و بوم و جلوگیری از اشاعه مدل‌های غیرمتعارف این مرز و بوم نقشه راهی برای آرایشگران سراسر ایران ارائه می‌کنند.»

تصاویر:رشد روزافزون حضور ماهواره در میان خانواده‌های ایرانی

در ایران رادیو و تلویزیون انحصارا دولتی است و اشخاص حقیقی و حقوقی نمی توانند اقدام به تاسیس رادیو و تلویزیون کنند.

با وجود کوشش‌های متعدد، روند استفاده از ابزار دریافت امواج ماهواره‌ای افزایش یافته و پشت بام‌های شهروندان به تسخیر این فناوری آمده.

باوجود محدودیت ها یی که از طرف حکومت ایران جرا می شود حضور کانال های ماهواره ای در میان خانواده های ایرانی رو به افزایش است .

به نظر شما  آيا کسی برنامه های صدا و سيما ی ایران را تماشا ميکند؟!


آب یا کولا؟

 اما آيا می‌دانيد:
·   در بسياری از ايالتهای آمريكا، مامورين پليس راه دو گالن كوكاكولا در صندوق‌عقب ماشينشان دارند تا در صورت تصادف رانندگی، خون را با كمك آن از جاده پاك كند.
·       اگر تكه‌ای از گوشت گاو را در يك كاسه كوكاكولا قراردهيد، پس از دو روز ناپديد می‌شود.
·   برای تميز كردن توالت: يك قوطی كوكاكولا را داخل كاسه توالت بريزيد و يك ساعت صبر كنيد، سپس با آب پر فشاربشوييد. اسيد سيتريك موجود در كوكاكولا لكه‌ها را از سطوح چينی می‌زدايد.
·   برای برطرف‌كردن لكه‌های زنگ از سپر آب‌كرم كاری شده اتومبيل: سپر را با يك تكه كاغذ (فويل) آلومينيوم مچاله‌شده آغشته به كوكاكولا بساييد.
·   برای تميز كردن فساد قطبهای باتری اتومبيل: يك قوطی كوكاكولا را روی قطبها بريزيد تا با غليان كردن، آن را تميز كند.
·   برای شل كردن پيچ و مهره‌های زنگ زده: تكه‌ای پارچه را كه در كوكاكولا خيس شده است برای چند دقيقه بر روی پيچ و مهره قرار دهيد..
·   برای پختن گوشت ران آبدار: يك قوطی كوكاكولا را داخل ماهی‌تابه خالی كنيد، گوشت را لای كاغذ آلومينيوم بپيچيد; و داخل ماهی‌تابه بپزيد. سی دقيقه قبل از اتمام پخت، كاغذ آلومينيوم را باز كنيد، و آب گوشت را با كوكاكولای داخل ماهی‌تابه مخلوط كنيد تا سس قهوه‌ای رنگ عالی‌ای به دست آيد.
·   برای پاك كردن چربی از لباسها: يك قوطی كوكاكولا را داخل ماشين‌لباسشويی پر از لباسهای چرب خالی كنيد، پودر لباسشويی اضافه كنيد و ماشين را روی دور عادی روشن كنيد. كوكاكولا به تميز شدن لكه‌های چربی كمك می‌كند.
·   كوكاكولا همچنين بخار آب را از روی شيشه جلوی اتومبيل تميز می‌كند. (در مناطق سرد و مرطوب، مثلMidwest درشمال ايالات متحده آمريكا، گاهی اوقات شيشه جلوی اتومبيل از بيرون بخار می‌كند كه با برف‌پاك‌كن پاك نمی‌شود.
 و جهت اطلاع شما:
·   ماده موثر كوكاكولا اسيد فسفريك با PH برابر2.8 است. اسيد فسفريك ناخن را در مدت حدود ۴ روز حل می‌كند. همچنين كلسيم را از استخوانها می‌زدايد و عامل اصلی افزايش روز‌آفزون پوكی استخوان است.
·   برای حمل محلول كوكاكولا (محلول غليظ شده)، كاميونهای حامل بايد از علامتهای ويژه "مواد خطرناك" كه برای حمل مواد به‌شدت خوردنده در نظر گرفته شده است استفاده كنند. (يكی - دوماه قبل يك كاميون حامل محلول غليظ شده نوشابه در سد قشلاق اطراف سنندج كه آب شرب اين شهر را تامين می‌كند، سقوط كرد. )
·   توزيع‌كنندگان كوكاكولا بيش از ۲۰ سال است كه از كوكاكولا برای تميز كردن موتور كاميونهای خود استفاده می‌كنند.
               و يك سوال، يك ليوان آب ميل داريد يا كولا؟

نقش لباس زیر در تحریک جنسی

لباس زیرتان همیشه خشک و تمیز باشد. پاره نباشد. پارگی لباس زیر ، موجب دسترسی سریع و مستقیم به قسمت حساس اندام جنسی می شود. علاوه بر این بیرون افتادن اندام جنسی از قسمت پارگی لباس ، موجب تحریک آن می شود.

لباس زیر از کالاهای مصرفی است که باید آن را زود به زود نو کرد و زیاد هم باید داشت. اگر لباس زیر به اندازه کافی داشته باشید ، آن را زود به زود عوض می کنید و به راحتی هم آن را دور می اندازید. نترسید . اسراف نمی شود . در این مورد با گشاده دستی هر چه بیشتر عمل کنید .

خیلی ها به دلیل این که لباس زیرشان در معرض دید دیگران نیست ، آن را تا چندین سال به بدترین وضع نگه می دارند . شما خیلی محترمید و لباس زیرتان هم باید در شانتان باشد . لباس ها آبکش شده و از جنگ جهانی برگشته ، چرک مد شده ... در شان شما نیست. شخصی تنها در اتاقی بسیار مودبانه نشسته بود و مشغول مطالعه بود. به او گفتند: اینجا که کسی نیست . چرا راحت نمی نشینی ؟ گفت : خودم که هستم ! انسان باید احترام و کرامت انسانی خودش را در بالاترین حد ممکن رعایت کند . لذا در مورد لباس نیز به نحوی که گفته شد ، عمل کنید. اگر از نظر توان مالی مشکل دارید ، هر از گاهی لباس های زیر خود را بجوشانید تا آلودگی آن به طور کامل از بین برود .

 لباس زیر خود را تعمیر کنید و همچنین می توانید برای خود لباس زیر بدوزید. به جنس لباس زیرتان هم توجه کنید . ازجنس نخی معمولی استفاده کنید . شورت های لیز ، چسبان و بسیار لطیف محرکند . به ویژه لباس های زیر خانم ها بسیار متنوع و رنگارنگ است و به اهداف مختلفی ساخته می شوند. برخی برای ایام پریود ، برخی دیگر برای حالت پیدا کردن اندام و برخی دیگر برای زیبایی بیشتر . برخی از رنگ های لباس های زیر وقتی پوشیده می شوند با ترکیب رنگ بدن شخص ، بسیار محرک و هوس برانگیز می شوند. پوشیدن این گونه شورت ها و لباس ها توصیه نمی شود . فقط اگر متاهلید و آن هم در زمان کوتاهی که می خواهید با همسر خود عمل جنسی انجام دهید ، مجازید برای تحریک خود یا همسرتان از این لباس ها استفاده کنید ؛ و گرنه این لباس ها زمینه مساعدی را برای خودارضایی  فراهم می آورند . علاوه بر این معمولا در ساخت این لباس ها به جنبه بهداشتی آن توجهی ندارند، لذا موجب حساسیت ، ایجاد عفونت و ... در اندام جنسی می شود.

 پس بهترین لباس زیر ، لباسی است که جنس آن از نخ معمولی باشد . هر چه درصد ترکیبات پلاستیکی و مواد شیمیایی این لباس ها کمتر باشد ، برای سلامتی و عدم حساسیت شما مفید تر است . البته این توصیه برای تمام اشخاص است (نه فقط آنان که مشکل خود ارضایی دارند).

توضیحات

1-چرا پسر سبز-صورتی تبدیل شد به پسر سبز؟
بخاطر اینکه نظر دوستان عزیزم این بود که صورتی رو بردارم و به سبز بودن اکتفا کنم.
2-از من پرسیده شده چرا از دل خودم نمی نویسم؟
وقتی دلی خونه و پر درده دیگه نوشتن نداره.و من یاد گرفتم غمم برای خودم وشادیم را برای دیگران تقسیم کنم.وافکارم رو با پیدا کردن جملات زیبا بیان کنم .چون دلم خونه و قلبم سیاه شده است.