۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

مدل مو را وزارت ارشاد تاييد مي‌كند

جمهوري اسلامي , اين بار با روشي جديد مدل موي مردان ايراني را هدف قرار داده است. اين طرح جديد كه دانشگاه تهران نيز در آن مشاركت داشته است نقشه راهي براي آرايشگران سراسر كشور است تا بر اساس آن شهروندان مدل موي خود را انتخاب كنند. در اين ارتباط جشنواره اي هم برگزار خواهد شد.
ايلنا نوشت، دبير جشنواره حجاب و عفاف و تجليل از زنان كارآفرين نمونه گفت كه در اين جشنواره قرار است براي نخستين بار از ۶۰۰ نفر از آرايشگران نمونه كه در راستاي فرهنگ حجاب و عفاف مثبت عمل كرده‌اند و از طرف اتحاديه صنفي آرايشگران به جشنواره معرفي شده‌اند، تجليل شود. ژاله خدايار، رئيس جشنواره حجاب و عفاف و تجليل از زنان كار آفرين  نيز گفت كه مدل‌هاي موي طراحي شده در اين جشنواره به‌زودي در يك ژورنال منتشر مي‌شود.
رئيس جشنواره عفاف و حجاب و تجليل از زنان كارآفرين نمونه ادامه داد: «ما مدل‌هاي موي طراحي شده خود را به وزارت ارشاد ارائه كرديم و وزارت ارشاد نيز آنها را مورد تاييد قرار داد. تاييد وزارت ارشاد به منزله اين است كه ما مي‌توانيم از اين مدل‌هاي مو ژورنال منتشر كنيم. در اين مدل‌ها ما به‌دنبال عقب‌گرد نيستيم بلكه تلاش كرده‌ايم با حفظ سنت و رعايت قوانين جامعه و فرهنگ ايراني جديدترين مدل‌هاي مو را طراحي كنيم و به اين ترتيب با تهاجم فرهنگي غرب مقابله كنيم.»
در اين ارتباط قرار است همزمان با روز عفاف و حجاب(بیستم تیرماه) همایش معرفی زنان کارآفرینان نمونه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شود. در اطلاعیه ستاد برگزاری جشنواره روز عفاف و حجاب آمده است: «با توجه به اینکه نقش آرایش‌گران در اجرای عفاف و حجاب در جامعه می‌تواند نقش موثری باشد، به منظور ترویج فرهنگ اسلامی و گرامیداشت روز عفاف و حجاب موسسه فرهنگی متین رویان با همکاری دانشگاه تهران و مراکز فرهنگی از سراسر ایران و مراکز آموزشی برای تغییر نگرش فرهنگ زیبایی با الگوهای اسلامی و ایرانی و ترویج آن بین خانواده‌ها به ویژه جوانان این مرز و بوم و جلوگیری از اشاعه مدل‌های غیرمتعارف این مرز و بوم نقشه راهی برای آرایشگران سراسر ایران ارائه می‌کنند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر