۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

بازی

چیزهای که بنده دوستشان میدارم:
1.  خوابیدن اونم به طرزی آروم نه قبلش هزارتا فکر و خیال ناجور کنم خوابمم که برد کابوس ببینم!
2.  خرید کردن البته جایی که کلی چیزای خوشگل باشه . بلد نیستم از میون  کلی جنس بنجل خوباشو بیرون بکشم!
3.  اس ام اس بازی در صورتیکه  محدودیت شار نداشته باشم!
4. حسی که بعد از درس خوندن با توجه بهم دست میده (100 سالی 1 بار)
5.  آدمای با روابط اجتماعی بالا که زود با آدم گرم میگیرن
6.  استادای با شخصیت که تمام عقده های زندگیشونو سر دانشجو خالی نکنن
7.  بدست اووردن مجدد سلامتی خودم ویا اطرافیانم و لحظاتی که خدارو با تمام وجود شکر می کنم
8.  شنیدن دعای عهد با آهنگ دلنشینش
9.  رفتن دوباره به جایی که 1بار رفتم ولی درست استفاده نکردم: خونه ی خدا
10. دیدن چهره ی مامان و بابا بعد از یه مدت طولانی
11.  یکی  بهم بگه همینجوری خوبی نمیخواد چاق شی یا بگه تپل شدی!
12.  رفتن به محیهای شلوغ و پر سر و صدا اعم از شهر بازی و کنسرت و کلا دیدن شادی و هیجان یه جمعیت وسیع و بودن کنارشون
13.  گاهی اوقات تنهایی و خلوت کردن با خودم و غرق تو فکر و خیال شدن
14.  غرور البته نه از نوع بیجاش
15.  به یاد موندن مناسبت های مهم مثل تولد
16.  سوغاتی گرفتن هرچی که باشه
17.  اس ام اس های نیمه شبی و کلا یه چیزی تو این مایه ها  که از خواب بپرونم !
18.  ترشی، آلوچه، لواشک، زیتون و کلی خوراکی خوشمزه ی دیگه
19. جمع ها و گفتگوهای جمع مردونه(وقتی دکتر سلطان گفت انگار از زبون من این 1 موردو گفت)
20.  دیدن کامنتای و محبتای دوستای وبلاگیم که تو زندگی واقعیم بودن دوستایی مثل اونا  واقعا  خالیه
۲۱. آدمای دل صاف که کینه به دلشون راه نداره
۲۲. خندیدن با صدای بلند
 ۲۳. عشق و علاقه ای که در طول زمان به وجود بیاد
۲۴.دیدن سریالهای زیبای کره ای البته همون چند تایی که براتون نام بردم. یکی جدیدم سفارش دادیم تو راهه

و اما مورد هایی که بنده دوستشان نمیدارم: اهم اهم
1.  مردی که تو تاکسی بهم بچسبه. در این مواقع دوس دارم یا خودمو از پنجره پرت کنم بیرون یا اون بی شخصیتو
2.  مریضی خودم و اطرافیانم چون خیلی زود خودمو میبازم
 ۳.  آدمای بداخلاق و کسایی که از دماغ فیل افتادن
4.  آدمایی که ادعای مذهب دارن و حرف از اسلام و خدا و ولایت ... میزنن ولی در عمل هیچ بویی ازش نبردن
5.  یکی رد بشه  شوخی شوخی بزنه به سرم ، سیمام اتصالی میکنه دهنم باز میشه اونوقت...!
6.  آدمایی که پشت سر یکی لیچار میگن و در مقابلش کلی قربون صدقه ی طرف میرن و خودشونو خوب نشون میدن
7.  قیافم وقتی مدتیه آرایشگاه نرفتم
8.  قیافم بعد از دوران امتحانات
9.  برم سفر سرویس بهداشتی تمیز نباشه
10. مردایی که تو اولین صحبتا با آدم فعل مفرد به کار میبرن!
11.  دوست شدن ، همسفر شدن و کلا معاشرت با آدمایی خسیس که هی از آدم میکًنن و به روی خودشونم نمیارن
12.  شب امتحان میگرنم عود کنه
13. یکی به ظاهر و پوششم گیر بده(میشم مثه مورد 5)
14. خودم وقتی خیلی از خدا دور میشم و گذرم طرفش نمیوفته الا وقت نیاز
15. دوستایی که مگسان گرد شیرینی باشن
16.  یکی بهم بگه چقدر لاغری بخور چاق شی!
17.  گرفتن هدیه ای که سایز داره و سایز من نیست و از قبل تابلوه به دردم نمیخوره ولی نمیدونم طرف مقابل واسه چی میخرش!
18.  منشی بخش های بیمارستانی، منشی های مطب های دکتر و اکثر منشی جماعت
19.  آدمی که جایی نشسته که وظیفه ش احترام به خواست ارباب رجوع هست و جای احترام  جوری رفتار می کنه انگار ارث باباشو خوردی
20.  دارم وبلاگ میخونم و کسی در گوشم هی حرف بزنه
21.  یکی بی اجازه  تمام محتویات گوشیمو زیر و رو کنه(هیچوقت چیزی توش واسه مخفی کردن ندارم ولی کار فوق العاده زشتیه)
22.  پرسیدن سوال بیجا و فضولی تو کار دیگران البته خارج از محیط نت چون اینجا آدم راحت میتونه بگه مایل به جواب دادن نیستم ولی محیط بیرون نه!
23.  همسفر بد
24.  دخترهایی که تمام زندگیشون تو بوی فرندشون خلاصه میشه
25.  یکی یه بچه رو بده دستم بگه سرگرمش کن!
26.  جمع عای زنونه که توش جز خاله زنک بازی هیچی پیدا نمیشه!
27.  دلتنگی
28.  بالا رفتن سن و حس کنم  زمان داره میگذره و هیچ کار مفیدی ازم سر نمیزنه
29.  زنی که به شوهرش بگه آقامون
30.  مردی که به زنش بگه منزل یا جلو دیگران اسمشو نیاره و کلا این امل بازیا
31.  کارت عروسی که جای اسم عروس نوشته باشه دوشیزه میم، ف، ر، د  و کلا حروف(یعنی اسم عروس اونقدر ضایعه که نمیگیم!)
32.  مالیدن  چیز چرب مثل ضد آفتاب به صورتم(همیشه عذاب میکشم یه چیزی رو پوستم باشه)
۳۳. دروغ گفتن از نوع بدون دلیل(خودمم گاهی دروغ بادلیل میگم)
۳۴. مواقعی که باید حرف بزنم بغضم بگیره و خفه شم!
۳۵. آدمایی که یهو 180 درجه عوض میشن!
۳۶. عاشق شدن در یک نگاه
۳۷. خیانت
۳۸. یکی یه جا بکارم و هرچی بهش زنگ بزنم بگه آها الآم اومدم و این روند همینجوری ادامه داشته باشه و من اسکول شم
 فعلا اینارو داشته باشد هرچی یادم اومد اضافه میکنم

۱ نظر:

  1. جالب بود..بعضی هاش بین ما مشترکه..اما میشه فهمید که کلا دوس داری شاد باشی..بر عکس خیلی ها که میگن غم پرستیژ داره...همیشه شاد باشی البته در کنار عشقی که آرزو دارم پیدا کنی تا تکمیل بشی!.. :-)

    یوسف

    پاسخحذف