۱۳۸۹ تیر ۳۰, چهارشنبه

یک برنامه جالب

تا به حال چند بار شده که مثلا در حال کار بر روی فایلی در Photoshop و یا Word بوده اید و فراموش کرده بودید که نتایج کار خود را ذخیره کنید و به ناگاه ویندوز هنگ کرده و مجبور به ریستارت شدید و یا مثلا برق قطع شده ؟
چیزی که مشخص است این است که پس از ریستارت مجدد ویندوز باید کار را از ابتدا شروع کنید !
اینجاست که تازه به اهمیت ذخیره لحظه به لحظه کار پی میبرید و آرزو میکردید کاش پروژه خود را هر چند دقیقه یکبار ذخیره میکردید تا الان مجبور نبودید همه‌ی کارها را از ابتدا انجام دهید .
برای خود من این موضوع بارها پیش آمده و تقریبا هیچ وقت هم از این موضوع درس عبرتی نگرفتم و هر چند وقت یکبار دوباره با این مشکل روبه‌رو شده ام و مجبور شده‌ام دوباره کاری کنم .
نرم افزار رایگان AutoSaver چاره این مشکل است .
همان‌طور که میدانید  تقریبا در تمامی نرم افزارها برای ذخیره‌ی کار انجام شده (save) می‌توان  از کلیدهای ترکیبی Ctrl + S استفاده کرد .
AutoSaver یک نرم افزار رایگان و710 کیلوبایتی برای ویندوز است که هر چند لحظه یکبار کار فشردن اتوماتیک کلیدهای Ctrl + S را انجام می‌دهد .

Autosaver نیازی به نصب ندارد و به صورت Portable ارائه می‌شود .

تنها کافی است نرم افزار را از اینجا با حجم 710کیلوبایت دریافت کنید و سپس آن را اجرا کنید .
آیکون کوچکی شبیه یک فلاپی دیسک در بخش system tray ویندوزتان نمایان خواهد شد که با کلیک بر روی آن میتوانید تنظیمات ساده ای را اعمال کنید . مثلا تنظیم فشرده شدن کلیدهای Ctrl+S هر چند ثانیه /دقیقه/ساعت یکبار .

همچنین با فعال کردن گزینه نرم افزار به صورت اتوماتیک هنگام آغاز به کار ویندوز شروع به فعالیت میکند .
با کلیک بر روی دکمه  نرم افزار مجددا در کنار ساعت مخفی می‌شود …
خوب حالا همه چی آماده است … با اطمینان وارد نرم افزاردلخواه خود مثل فتوشاپ ، ورد و … شده و با آسودگی خاطر شروع به کار کنید
Autosaver هر چند لحظه یکبار کلیدهای Ctrl + S را برایتان می‌فشارد !
» دریافت Autosaver
حجم : تنها 710  کیلوبیت
» وب سایت نرم افزار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر