۱۳۸۹ مرداد ۱۴, پنجشنبه

این چند روز درگیر دوستام بودم.
                                         خیلی بی حوصله بودم.
                                                                    خانواده دوستام فهمیدند.
ولی دو عشق ناب هیچ وقت از هم جدا نمی شوند.
                                                           خانواده هر دو دوستم از من خواستند باعث جدایی هر دو شون از هم بشم.
نمی دونند من با بچه هاشون یکی هستم.
                                                              حالا باید ساعت قرارشون رو من مشخص کنم.
با اینکه استرس دارم ولی کوتاه نمی یام.
......................................................

۲ نظر:

  1. قرار مشخص کنی؟قرار چی؟ احتمالا اتاق که کرایه نمیدی؟! عاقد هم که نیستی؟!مشاور چی هستی؟!!
    خیلی پیچیده و سخته! خانواده و دوست و ...

    پاسخحذف
  2. حالا که کار از کار گذشته و اونا فهمیدن علمی براشون توضیح بده که این طبیعیه..!فک نمیکنم بدتر از الان بشه..لااقل تو سعی خودتو کردی... :-)

    یوسف

    پاسخحذف