۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

Uyandım birden seninle gece üçü bulmamış
سه شب نشده , یهو تو رو تو خواب دیدم و باتو از خواب پریدم…
Bir bulut durdu gözümde, hasret bize uymamış
هوای چشام ابری و بارونی شد ( وقتی تو رو کنارم ندیدم ) این همه اشتیاق و خواستن به ما نیومد
Kalp kalbe karşı derler sende üzüldün mü?
میگن دل به دل راه داره , تو هم دلتنگ من شدی تو این لحظه؟
Ay bile çeker gider geceyi düşündün mü?
ماه مثل یه عابر پیاده از تن شب میگذره , امشب که من به یادت بودم رو درک کردی؟
Yanlızlık bende saklı
تنهایی تو وجودم پنهون شده
Çıkmaz bir an dışarı
این حس تنهایی حتی یه لحظه منو به حال خودم رها نمیکنه
Elimde bir fotoğraf
تو دستم یه عکسه ( مال همون عشقشه که الان پلوش نیست )
O şimdi burda olmalı
اونی که تو این عکسه باید الان اینجا باشه ( اما نیست )
Kalp kalbe karşı derler sende üzüldün mü?
میگن دل به دل راه داره , تو هم دلتنگ من شدی تو این لحظه؟
Ay bile çeker gider beni hiç düşündün mü?
ماه مثل یه عابر پیاده از تن شب میگذره , حال امشب من تنها رو فهمیدی؟
Sensizlik bende saklı
بی تو بودن تو وجود من پنهون شده
Çıkmaz bir an dışarı
این حس بی تو بودن حتی یه لحظه هم منو به حال خودم رها نمیکنه
Elimde bir fotoğraf
تو دستم یه عکسه
O şimdi burda olmalı…
اون باید الان اینجا باشه …
این آهنگ رو خیلی دوست دارم و بارها و بارها در اوج دلتنگی هام بهش گوش دادم.تصور کنید کسی رو که مدت هاست دوسش دارید گم کرده باشید و ازش بی خبر باشید.یا حتی اگه باخبر هم باشید نتونید ببینیدش…
یا حس کسی رو به دل بگیرید که خواستنی ترین آدم دنیای خودش رو از دست داده باشه و با دیدن خواب اون عزیز سفر کرده ,  سه نصف شب از خواب بپره و یه نگاه به اطرافش بندازه و ببینه که نه ! اون پیشش نیست و همه ی اینا یه خواب بوده ؛ و بعد به عکس اون یه نگاه بندازه و با بغض و اندوه شروع کنه به خوندن این آهنگ…
تلخ و زیباست.میگم که , این اهنگ کلن رو اعصابِ احساساتم سرسره میره و حال و هوای چشامو ابری میکنه.خوانندش خانوم Aslı Güngör هستند که نسبتن خواننده ی توانایی هستش و کمتر شعر های سطحی و الکی میخونه.معنی اسم این ترانه هم که عنوان همین مطلبه یعنی ” دل در برابر دل” یا همون رویارویی دو دل هم معنی میده.این آهنگ رو از اینجا میتونید گوش کنید و یا دانلودش کنید

۱ نظر: